TALLUDDEN

hej min kära blogg, jag är bäst i världen på att uppdatera.. jag vet. men det är bara derför att jag aldrig i mitt liv kommer ihåg att jag har en..

men nu!!! har precis duschat och halvt fixat mig, lite kvar att göra. klockan fem ska vi äta middag hos marie mamma, hoppas vi får något gott idag men det tror jag.. sedan vidare till jonathan där vi ska vara före talludden, hoppas på en otroligt bra kväll nu, det behövs. tycker detta sommarlov har varit ganska segt, jag har inte en badat tror jag, jo en gång.. men nu börjar vädret bli bättre, och idag också. vilken tur vi har, men nu ska jag försöka hitta några kläder att ta på mig, och platta håret. jobbigt haha så nu säge jag vi ses i dimman vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0