åh vad tråkigt

veckor dagar timmar minuter sekunder går.. men ingenting händer?
ibland känns det som man lever världens tråkigaste liv.. skolan är ungefär allt.
man slösar nästan halva livet av att sitta i skolan vid en skolbänk,
och plugga ihjäl sig på alla olika ämnen som finns i skolan.. jag undrar varför.
tänkt om man bara fick leva livet och njuta av det, göra precis vad man vill.
man borde vara född med att kunna alla ämnen, eller allt man skulle behöva kunna?
det finns drömmar, men världen är precis som den är nu.. ingenting kan ändras.

men känns mycket skönt med att helgen är här nu, ett stort plus.
hade matte prov idag också.. som jag visst kom på igår kväll typ?
men det gick faktiskt mega bra, jag tror inte att jag behöver ha omprov.
första delen idag, och andra på måndag.. så ska plugga lite i helgen.
ikväll ska jag nog vara med johannes ett litet tag, saknar honom..
men imorgon klockan åtta på morgonen åker vi till vilhelmina, hockey.
sen kanske jag kommer stanna kvar, men har inte riktigt bestämt mig ännu.
mat snart nu, duschen och sen bara myspys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0