finns inga ord

har precis ätit mega mycket tacos.. så känns som min mage står ut 5cm till.
mums, egentligen var jag inte sugen på att äta mat, fast det är min favorit mat?
idag var skol dagen bara sjukt jobbig, jag orkade inte hela dagen så gick hem.
näsan sovit från jag kom hem till nu.. det är bara sova, sova som funkar just nu
jag önskar att jag var stark, mycket starkare än vad jag är nu....
kunde aldrig förstå att något sånthär kunde vara så otroligt jobbigt

jag måste göra det bästa av saken nu, jag orkar inte bara ligga hemma och .....
ska nog ut ett tag ikväll, akka vad som hellst. allt är nog bättre än att vara hemma.
imorgon.. fast jag bestämt mig för att inte spela, så ändrade jag mig. jag spelar!
vi åker kvart i tio imorgon, alltså en liten sovmorgon..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0