jag önskar att allt bara var en dröm..

bloggen är helt klart tråkigt just nu.. kanske ska jag ta bort den, och sluta skriva?
men det är också ganska skönt att få skriva av sig lite på den.. som en vän kan man säga
eftersom jag inte skrivit på hela veckan kan jag också säga att det inte hänt något speciellt..
skola, skola och mera skola... så finns inte så mycket att säga om det tycker jag.
fick mitt no prov tillbaka idag vg, ganska bra.. jag ska inte klaga kunde fått ig.

har precis kommit hem från min kusin jacob, han fyllde elva år idag.
så vi har ätit lite tårta och suttit där och slöat..
hyrde mig en film på väg hem också, ska krypa ner i sängen och se den.
faktiskt så behövs bara en film, och min säng nu.. jag saknar dig...
släpp aldrig min hand älskling, jag behöver dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0