världen är full av tokiga människor

börjar kännas som isldan är mitt liv denna vecka, har varit där varje dag nu..
förutom igår.. och hellst när det är mitt favorit ställe, eller så ljuger jag nu?
har nyss kommit hem från träningen, sista träningen för denna vecka. skönt
men på lördag har vi matcher i vilhelmina, åh jag vill på skotertävlingen.
men jag har äntligen bestämt  mig nu, jag kommer spela på lördag.

skriv delen i nationella idag gick inte så vidare bra.. jag failade?
jag skrev sju sidor och ingenting fattade jag själv vad jag skrev om..
jag var tvungen att lämna in det, fast jag nästan vägrade.
imorgon är det äntligen fredag igen, veckorna går ganska snabbt?
finns egentligen inga planer för i helgen, bara vilhelmina på lördag.
jag blit tokig på att dom flyttade matcherna från söndag till lördag....
varför? dom kan ungefär suga snopp och stoppa upp en banan i rumpan.
jag lider, men ska ta och duscha snart sen hoppa ner i sängen och sova,
johannes telefon har tydligen pajat, det får mig att njuta ännu mera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0