tisdag, nationella träning namnsdag...

jag har nyss ätit lite middag, inte alls en höjdare idag.. men det gick ner,
så nu känner jag mig som en smällfet ko eller något sånt?
nationella provet idag gick faktiskt ganska bra, jag failade nog inte allt för mycket.
men topp poängen kan jag bara drömma om, hoppas på godkänt iaf.
nästa nationella är på torsdag, skriv delen tror jag.. känns ganska jobbigt.
men det kommer nog gå bra, bara att skriva ner allt som finns i hjärnan.
inte alls en skön skol dag idag, bara massa lektioner.. och jag försov mig i morse.
har träningen ikväll, men halv nio så några timmar kvar.. bara att vänta på tiden,
hade tänkt fara och sola, men jag står nog över det ikväll.. får bli en annan dag.
och idag har jag namnsdag också.. mycket intressant att veta, hihi



Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaha då vet jag varför du kvälls fikade så mycke!!! Kram

2010-02-10 @ 12:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0