torsdag

jag är ganska stolt över min själv nu.. no provet gick super mega bra idag.
jag tror faktiskt att jag inte skulle kunna gjort det bättre, bara hoppas på bra betyg nu.
vi fick också veta resultaten från matte provet idag, ojoj säger jag bara.
alla fick omprov utom jag och mikael, kanske ett bevis på att dom flesta inte gör någonting?
jag ska nog byta matte grupp nu efter lovet också.. skulle vara otroligt skönt att göra det.

som sagt skön skol dag idag, vi slutade tio över ett.. jag orkade inte stanna kvar i skolan,
så jag gick hem.. ingen träning heller, så ska träna ikväll ist.. mega jippi på det alltså.
har hostat nästan hela dagen och halsen är inte på topp, kanske börjar jag bli sjuk?
imorgon är det fredag, alltså helg.. gud vad veckorna går snabbt, men helgerna snabbare.
finns inga planer för helgen, som vanligt.. är hemma ensam imorgon och lördagen.
pappa och gänget åker till skellefteå, skotertävling.. jag vill också

Kommentarer
Postat av: Linda

Duktiga du! =)

2010-02-18 @ 15:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0