tjalala sjuk fortfarande

hemma från skolan idag också, är fortfarande sjuk.. jippi
vaknade vid ett idag, fick en lång och skön sovmorgon.
men känns som jag missat halva livet av skolan på bara två dagar?
ganska konstigt, jag längtar lite till skolan.. jag undrar varför egentligen.
känns jobbigt att ligga efter i massa, med tanken på att jag måste höja mig i allt.
åh, jag känner att jag har lite panik nu.. jag vill inte gå handels, aldrig i mitt liv.

jag har bestämt att jag ska gå till skolan imorgon, jag mår säkert bättre..
hoppas jag, annars kan jag låtsas att jag är frisk.
eftersom jag har varit hemma idag blir det ingen träning ikväll heller,
men jag måste verkligen träna på torsdag.. jag orkar bara inte sluta nu.
ska nog spela denna säsong ut, sen flyttar jag så då blir det nog slut med hockey.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0