du heter "pannyfanny" nej jag heter fanny

tjalala tjaaa bloggen, nu sitter jag bara här framför igen.. som vanligt? tss
har precis kommit hem från träningen, eller för ett litet tag sen faktiskt.
träningen ikväll gick ganska bra, eller bra och bra.. jag lever fortfarande,
så jag ska inte alls klaga, men vi fick också veta att dom flyttat matherna nästa helg..
från söndag till lördag, ett stort minus till det. vi skulle på skotertävlingen då?
men det kan vi stryka ett stort kryss över det nu bara, åh känns faktikst ganska dåligt.
imorgon är det fredag, och äntligen helg.. jag känner verkligen hur jag vill njuta,
fast jag inte har några speciella planer? johannes maybe, eller datorn jippi
ska ta och hoppa in i duschen nu, sen sleeeeep i min evighet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0