äntligen helg

kom precis hem från skolan.. hoppade över sista lektionen idag!
men nu är det äntligen helg, men snabbt som det är kommer det bli måndag igen.
ska vara med johannes ikväll, hans pappa fyller år så vi ska nog vara där?
imorgon tidigt på morgonen åker vi till lycksele, skotertävling hela dagen.
sen stannar jag och johannes i lycksele, och sen på söndag kväll åker jag hem.
alltså hoppas jag på en mycket bra helg, funnyfunny hela helgen.
ska nog ta en liten powernaaaapi nu, skulle vara skönt att sova ett tag.
så godnatt alla snyggingar


måste bara säga att jag älskar mitt hår idag,
försov mig... så jag hann inte platta det så himla mycket. tjalala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0