bollar

har precis bakat chokladbollar med mina syskon, eller ska vi säga som tindra "negerbollar"
och såklart gjorde victor bara smeten och jag fick rulla dom..
min kära syster hjälpte mig också, och hon är toltalt värdelös på det,
så det slutade med att dom blev hur ful som hellst, och halva smeten på golvet.
jag är inte speciellt sugen på chokladbollar längre, så tindra får äta upp dom själv.


en bild från julafton, första gången jag vågar krama honom,
eftersom jag varit rädd för tomten i alla år. min stora hemlighet!

Kommentarer
Postat av: moster

Sötnos, du var SÅ modig =) Jag minns en jul när du skrek å grät i panik å gömde dig bakom pappas rygg i soffan så fort tomten knackade på dörren!

KRAM <3

2010-01-11 @ 19:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0