jag har varit duktig

jag har städat hela mitt rum nu, alla kläder är äntligen bort från golvet!
känns så skönt att jag har gjort det nu, tog några dagar innan jag orkade..
men nu är det fint igen, men det lär se likadant ut imorgon? hihi

jag som ville sova länge idag, bara sova ut och inte gör någonting.
men jag vaknade halv elva att att min syster spelade musik,
och med det kunde jag inte alls somna om. så jag klev upp!
åt någon äcklig mat, sen resten av dagen har jag städat..
datorn i mitt liv nu bara, det suger att johannes är i skellefteå.
men ikväll hoppas jag på att jag ska fara ut, kanske miriam och jessica?
var ett bra tag sen, men det var inte helt säkert.. annars en tråkig hemma kväll?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0