jag saknar johannes

jag trodde min träning var halv sju ikväll, jag måste ha blandat ihop dagarna?
träningen är halv nio.. så nu får jag bara sitta här några timmar och vänta...
jag tror jag ska ta och plugga lite svenska, fast är engentligen skulle jag vilja sova.
men det skulle verkligen behövas att jag gjorde svenska,
och det känns säkert mycket bättre efter jag gjort bort den.. jag hatar att läsa!
varför kan inte bara denna termin ta slut snart, det går så sakta?
jag vill ha sommarlov, jag vill gå ut nian. jag vill flytta bort från bajsuman...
men jag får bara leva livet och hoppas att gud snurrar lite snabbare på jorden,
om det nu är jorden man ska snurra på? bara att allt bra händer snart..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0