jag tror på gud

har precis duschat och så.. nu sitter jag bara och väntar på att johannes ska komma.
han dömer en match, och det verkar ta hundra år till? men sista period snart tror jag.
har pluggat lite so,no och engelska efter skolan, kändes faktiskt ganska skönt..
måste säga att jag förstår mest av non nu, mitt sämsta ämne också faktiskt.
alltså ganska bra att jag börja förstå lite? eller så har jag bara blivit duktig på att plugga.
imorgon ska jag söka till gymnasie, såklart i sista sekunden som vanligt med mig.
nu ber jag bara till gud att det kommer gå bra med mina betyg..
och att jag kommer in på mitt första val, annars blir det handels. jippi


paint bild, hihi jag är duktig






Kommentarer
Postat av: moster

Braaa! Du är duktig Fanny, bara du ger dig tusan på det <3

2010-01-27 @ 21:04:56
Postat av: Anonym

vad har du sökt?

2010-01-27 @ 22:11:27
URL: http://stoneground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0