kan du aldrig förstå..

har färgat mitt hår ikväll, eftersom jag har ny hårförläningen och det var inte samma färg.
det är inte lätt att få samma färg, men helt misslyckad blev det inte. men kunde blivit bättre.
alltså tränade jag inte ikväll, jag funderar till tusen på att sluta spela hockey nu..
nog är det roligt att spela hockey, men jag vet inte alls vad som slagit i mig? något är det.
imorgon åker jag till johannes i lycksele,det är duvancup ihelgen så det få bli en lycksele helg.
känns ganska skönt att komma ifrån storuman också, och äntligen hitta på något.. jippi
nu är också min ansökan till gymnasie inskickad, mycket mega skönt..
men jag älskar mina betyg, jag kommer ungefär komma in på mitt sista val, av fem..
tjalala, men nu ska jag hoppa in i en varm duch och sen vänta på älsklingen ska komma.

jag är rädd för dig, jag kan inte förstå hur du behandla oss..
jag vill inte vara i din närhet, jag vill inte ha dig här längre.
om du inte ändrar på dig snart kommer hon inte orka längre,
ingen här kommer göra det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0