sjukling?

jag vaknade för ett jag sen.. jag har sovit sen jag kom hem från skolan idag,
jag känner mig inte alls frisk, jag tror att jag börjar bli en aning sjuk?
ont i huvudet, och hela världen snurrar.. jag vill nästan bara sova hela tiden.
så jag kommer inte att träna ikväll, jag kommer inte orka vara ute på is.
och jag lärt mig.. att allt blir bara värre om man tränar när man är sjuk..
jag sparar mina krafter tills på lördag när vi ska till norsjö och spela matcher,
så nu får jag bara hoppas att jag känner mig bättre på lördag, så jag kan spela!

jag saknar johannes nu, men jag vet att han kommer hem imorgon.
alltså imorgon ska vi har världens bästa kväll, i love you


Kommentarer
Postat av: hihi

pussss<3

2010-01-14 @ 20:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0