söndag, trött bara

jag är trött, vaknade nyss och ännu en gång av att någon inte kunde vara tyst..
såklart kunde jag inte somna om, så nu sitter jag här som en nörd igen!
ska nog ta och hoppa in i duschen snart, sen kanske äta lite lunch.
jag tror johannes är på väg hem snart, alltså om några timmar är han hemma.
jag längtar. jag saknar honom så sjukt mycket.

igår satt vi på akkan flera timmar och tittade in i väggen?
alltså en ganska tråkig kväll, jag gillar inte storuman.
och om två dagar börjar skolan, ska jag säga jippi eller inte...
sen ska vi söka gymnasie nu också, panik?
jag vet vad jag vill, men jag är inte så smart.
jag måste allltså höja mig i mycket nu,
alltså kommer denna termin vara sjukt jobbig. åhh



Kommentarer
Postat av: moster

Du är visst smart Fanny, du behöver mer självförtroende bara! Ge gärnet så fixar du betygen du behöver =)

KRAM <3

2010-01-10 @ 12:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0