sweet

finns inte så mycket att säga om dagen, bara skola och massa lektioner,
jippi... jag önskade man kunde ha lov hela livet, eller slippa skolan bara?
hellst nu i nian, man måste ju plugga rumpan av sig.. jag orkar inte, suck
jag vill ha helg nu, jag orkar inte gå i skolan.. skolan suger!
och inom två veckor måste vi har sökt gymnasie, det är forfarande panik!!!
känns lite jobbigt, men jag får bara plugga ihjäl mig och hoppas på det bästa?

ikväll ska jag vara med pattelisa, och det blir väl akkan?
ännu mera jippi på det alltså, men jag har saknat henne!


igår solade jag, jag ska också bli brun.... brun som min idol,
kissie♥


Kommentarer
Postat av: chacha bloggen!XD

hahaha fanny likes kissie! :P

2010-01-20 @ 18:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0