tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

har nyss ätit, och nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska gå framåt..
ska ner till badhuset och sola, sen ska jag vara med johannes. han kommer hem snart.
skolan idag gick faktiskt ganska snabbt, och ganska sköna lektioner förutom so lektionen,
greger är bara så jobbig, man fattar ingenting vad han snackar om? förlåt gregge
och snart börjar nationella, jag längtar verkligen så himla mycket.. känns små jobbigt.
sen innan fredag måste jag ha sökt gymnasie, känns skönt att jag vet vad jag ska söka!
nu väntar solariumet........ vollllliiiiiiiiiibooooooollllllllli


Kommentarer
Postat av: moster

Vad ska du söka då??

2010-01-25 @ 17:40:01
Postat av: ?????

whuuuuuut???? så att säga hur kommer de sig att jag nämns i detta lilla inlägg? :O

2010-01-25 @ 17:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0