tjalalala det är söndag

johannes åkte nyss hem, och nu ligger jag bara och tittar på andra avenyn..
skotertävlingen igår var lite awesome,jag skrek som en galning på pappa hihi 
vi skulle stanna i lycksele, men vi ångrade oss så vi åkte hem till storuman ist.
hela dagen har vi bara legat i sängen, ätit godis och tittat på i en annan del av köping,
det programmet är så himla roligt, jag bara diggar tobbe han är så tokig av sig.
ikväll ska vi se film hos johannes johan falk, så det blir en chillar kväll.
och sen imorgon åker johannes tillbaka till lycksele, ännu en vecka utan honom.
suck, men jag hoppas på lycksele nästa helg. men har inte riktigt bestämt mig?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0