du ser ut som en hest idag

gud vad jag inte är hungrig nu, har ätit massor med pizza för att fira ungefär ingenting. haha
nu har jag fått mina slutbetyg och har äntligen summerlov på riktigt! besviken på mig själv
men samtidigt lite stolt också med tanken att jag höjt mig med 50poäng. nervös och ivrig, nu återstår bara väntan på vilken linje det kommer bli.. handels eller frisör???

finns inga planer inför kvällen, jag är så otroligt trött nu så kanske blir att ligga hemma med film eller så får jag fara ut en stund, om någon i uman lever för tillfället. imorgon ska vi till stugan också, mysigt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är JÄTTE stolt över dig!! Kram

2010-06-24 @ 07:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0