jag tänker på dig

obs, ännu en seg fanny på att skriva. men livet är så ibland man hinner inte riktigt allting.
men jag kan börja skriva ner det som händer dom dagarna jag skriver, så det ine bli så långt!
hunnit tittat på alla studenter och ätit glass idag, mysigt. har precis kommit hem till mitt hus
imorgon går vi utan nian!!!! jag måste få skriva ner att det känns så otroligt bra alltså

har femtielva saker att hinna göra ikväll, vilket säger att jag kommer ha lite panik
nu hoppas vi alla bara på underbart väder, eftersom att dom säger att det ska vara regn..
precis på våran skolavslutning? men nu ska vi alla bara försöka le, vi går ju ut nian woho


underbara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0