10månader.. puss

jag är glad,ledsen sur hungrig trött och nästan allt vad som finns just nu.
tankarna går runt i huvudet om precis allt, ganska konstigt tror jag
skulle kunna skriva hundra sidor om precis allt. men jag orkar inte.

min kväll, jag har faktiskt haft det sista ispasset för i år, och ett bra ispass
vi spelade tränings match mot pojkarna, faktiskt gick det ganska bra
jag mena inte en vinst, utan att vi spelade bra ikväll och jag var taggad
det fanns en tid då jag verkligen hata hockey, men det börja vända?
något jag få se senare. matchen slutade 4-2 till dom, grattis.
nu ska jag beställa mina kläder, om jag någon gång lyckas bestämma mig,
har lite svårt att veta vad jag ska ha för några. men jag är nära nu.
senare väntar en varm dusch och min sköna säng, dock utan johannes.
något som får min att njuta inför morgondagen, nationella i engelska
hjälp mig.. jag suger i engelska, något som alla nu vet. fakta haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0