bara för att skriva av sig..

det finns för många tankar i mitt huvud just nu, dagen har varit totalt upp och ner..
stunderna när jag skrattat så jag fått kramp i magen, medans ibland vill jag lägga mig ner och dö
jag börja bli så otroligt less just nu, att allting ska bli så fel hela tiden. jag frågar mig, varför?

men något positivt ska komma ut ur mig också, men jag undrar vad jag ska skriva..
kanske alla mina skrattstunder idag, när jag nästan blev utkastad från lektionen
och hur jag skrattat åt mina egna skämt (som egentligen var så otroligt dåliga)
jag erkänner, när jag tänker på det kan jag bli lite glad inne i mig.. vilket känns bra
nu har jag bubblar ur mig massa tankar, men det finns tusen fler.. som jag håller inne
nu ska jag njuta av kvällen, med min nya dator framför mig. så hadee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0