det finns ingen fakta i texten

jag är så otroligt trött just nu, jag har varit i skolan ca tolv timmar idag.
börjar bli så less på att vara där.. men om jag tänker efter måste jag, jag måste.
egentligen slutar vi fyra idag, men jag kom hem vid åtta ikväll. duktig tjej?

annars har dagen varit totalt världelös, seg tråkig och allt dåligt som finns.
nu känns det bara lite skönt med att jag är hemma, med min bästa vän. (datorn)
musik i mina öron, snart ska jag hoppa i säng. skolan vänar imorgon. jag njuter
3 underbara dagar kvar till min födelsedag, jag trodde man skulle längta?
men nu har jag fel.. allt känns så tråkigt, vad ska jag göra? alla är borta. nästan
jag tänker ungefär äta ihjäl mig på tårta, det är min stora plan för dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0