en dag till min födelsedag

för mycket tårta. jag lovar jag gått upp tio kilo nu? kanske, jag vet inte
alla har farit och jag nördar dator. fick några paket idag, trots att min dag är imorgon.
bla. en ny dator, massa pengar, hjälmen till veckan. och en övningskörnings skylt
haha, jag kommer aldrig i hela mitt liv våga börja övningsköra. det blir hemskt
men en dag så måste jag nog det, men jag ska förvarna er så nu håller er inne.

ikväll. finns inte några planer alls, jag vill inte bara sitta hemma och tråka?
men jag orkar inte med akkan heller, så kanske en film och sova..
imorgon, ja min födelsedag.. alla är borta här, så jag ska vara hemma ensam
jag ska nog bara ha världens bästa dag själv, men jag tror johannes hälsa på
vi skulle baka tårta, men det finns så mycket kvar av mina tårtor där uppe,
så vi får mumsa på dom kanske. men med tanken på vikten, så nej tack..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0