finns ingen bra rubrik idag

jag sitter här i min säng just nu och började fundera vad jag egentligen gör i mitt liv?
kan inte komma på något som är speciellt mega bäst.. jag lever för skolan och datorn¨
vilket liv måste jag bara få bubbla ur mig. jag lovar det finns hundra saker till att säga
men jag berättar det som känns mega överdrivet nu, alltså skolan och min dator
jag tror jag vet problemet men det får vara mina lilla hemlighet för mig själv..

skolan idag, den har faktiskt varit helt upp och ner.. jag skrattar medans jag gråter
men bara nästan.. dagen bästa var träslöjden (bara för att jag är så mycket bäst)
jag måste nog lära mig såga på riktigt innan jag kan visa upp mina kunskaper, haha
dagen gick snabbt och nu sitter jag här. ska snart ta och städa lite här nere-
gud så himla roligt, funderar på att mysa med en film senare. det kan bli bra
en sak till, jag är mindre tagga inför påsken i fjället nu.. det kunde jag inte tro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0