helgen är över, och det är söndag

mina planer inför helgen fanns nog inte.. eller jo stugan och inte lycksele.
men det slutade med att jag åkte till lycksele, först fredag dag. och hem
sen åkte jag ned igen på lördag, och spenderade halva dagen och sen kvällen där,
kvällen började med några tokiga tjejer, och slutade med att jag sov hos johannes.
eftersom om man har en liten fyllskalle till pojkvän få man ta hand om honom. hihi
kom hem vid halv två idag, och hela dagen har jag bara tagit det mega lugnt

ikväll ska jag och johannes baka, mums (om vi lyckas?)
senare se film, wallander blabla.. var någon söndagskväll..
och jag njuter av att vi har lov nu också,
känns skönt att veta att man slipper kliva upp imorgon.

Kommentarer
Postat av: yeyyyyyyy

Lycksele, det gillas!!!!!!! :D

2010-03-08 @ 22:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0