lovet är snart slut

igår skrev jag att lov var det bästa som fanns, men egentligen jag tror inte det?
ibland kanske, med tanken på att jag slipper skolan.. men annars just nu suger det
jag har tråkigt, jag mena tråkigt till tusen.. storuman är så otroligt tråkigt ställe
plus alla människor här också, alla ligger hemma och sover eller är uppe i fjälls
jag vill ungefär råna en kiosk, skjuta en gubbe. haha något sånt kanske, någon som är på?

det är redan fredag, lovet har bara flytgit förbi.. jippi alltså, jag har hunnit varit på nalo
och ungefär legat hemma. men imorgon ska vi på skotertävling, ett plus faktiskt
ikväll ska jag nog bara vara hemma ta det lugnt, som vanligt. ska upp typ sex imorgon så
jag skulle tro att det är bästa att hoppa isäng efter middagen, annars är det döden imorgon.
men något som är lite roligt just nu är att jag fyller år om 8dagar, jippi.
jag har faktiskt börjat fundera på vad jag ska önska mig, men det finns så mycket
och såklart kommer jag inte få allt. men lite finns på listan, piercing nyhjälm kläder pengar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0