måndag

åh vad trött jag är just nu.. och det har jag varit hela dagen. sovit på varje lektion?
fick kliva upp fem imorse för att jag skulle hinna hem med den tidiga bussen från lycksele.
det var nästan min död alltså, fick verkligen ta sats för att ta mig upp, men det gick..
och jag fick njuta av att se johannes ligga kvar och bara sova vidare, dumming på han
ikväll ikväll kväll? ja vad händer.. ska jag plugga till tusen eller slappa.
jag funderar faktiskt på att bara ta det lugnt, har gjort bort en del skolarbeten redan.

HELGEN.. fredag tjalala var ute i storuman drog runt lite här och där. tråkig kväll
lördag, hockey i umeå.. två vinster och en förlust, faktiskt spelade brudarna bra
söndag. sovar dagen, till jag kom på att åka till johannes, film och myspys..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0