sjukling idag

jag är sjuk idag, vaknade imorse av att jag kände mig halv död. nästan
jag har hostat och nästan spytt av det hela dagen. men det börjar gå över nu
något som är konstigt också är attt det klia över hela ansiktet och i halsen
jag sitter och försöker dricka saft som en tok, det blir kallt i halsen av det

men vad ska man göra när man är sjuk? sängen,tv och datorn är mitt liv idag
faktiskt ganska skönt, med tanken på att jag slipper skolan. så jävla sweeet
jag taggar min kväll också, hemma hemma och lata sönder till tusan.
skola imorgon, japp.. annars kommer jag efter, och det är livets död
ajjja, ska ta och packa ihop alla kläder på golvet sedan vidare till mor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0