storebror fyller år idag

åh min mage är mega full just nu, tårta kakor glass och allt vad som fanns..
min käre storebror fyller 18år idag, ojoj 18 år redan? nyss var han lilla pojken,
fast han har ju alltid varit större än mig.. så grattis till han, hoppas du haft en bra dag.
själv har jag bara njutit av mitt lov idag, legat hemma med johannes och myst
jag älskar lov, det är verkligen det bästa som finns? jag får vara med johannes
det är ungefär det bästa som finns. jag känner mig mega lycklig just nu bara

vet inte rikgit vad som finns att skriva. planer inför helgen finns otroligt?
skotertävling med johannaes, äntligen.. det var ett tag sedan,
men nu så ska vi följa med min far en sista gång innan sista tävlingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0