systeryster duschar just nu, tack och lov

jag känner mig mega trött just nu, men jag kan inte sova redan? klockan är halv sju
precis har jag äntligen fått en egen stund utan min syster i närheten exakt varje sekund
vi har spelat in massa videoklipp, eller hon var kändisen. hon är rätt tokig av sig
jag bad henne berätta vem hon är kär i och varför, och jag måste säga hon är knäpp
orden var"jag är kär i jorra, för honom är så fin och du är så ful" tack systeryster
jag trodde helt seriöst att jag skulle skratta ihjäl mig på plats, kanske av tröttheten?

funderar faktiskt på att baka kanske muffins eller något mumsigt, om jag orkar
faktiskt känns det som jag knappt orkar ta fram alla grejer till att baka.
jag känner mig mega mega lat just nu.. som precis alltid också, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0