hej jag heter fanny elin johanna waldemarsson

132 tvär feta tonårsfrågor när du har tråkigt

är du singel? nej det är jag inte.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? jag tror på det, ja
hur många har du varit riktigt kär i? en
är du kär just nu? jätte kär
namn-fanny waldemarsson
när fyller du år? - 20 mars
några piercingar? – japp
vad har du på dig just nu? jeansleggings,linne och adidas tröja
vilken årstid är bäst? – sommar helt klart
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – vakna upp med johannes, inte utan honom
vad tycker du mest om hos dig själv? -  finns nog ingenting..
vad är du bra på? – sjunga, rösten är otrolig haha
vem älskar du mest på denna jorden? –viktor johannes fransson
sover du hellre själv än tillsammans med någon? – tsm med någon
vem vet allt om dig? – ingen vet nog allt, men johannes, miriam
vem är den roligaste av dina vänner? – roligaste.. jag gillar hannas humor
vem är snyggast av dina vänner? – svår fråga. alla ser förjävlig ut, hih
vem är den du helst har filmkväll med? – johannespannes
vem av dina vänner är mest "evil"? - apakrull
vem står dig närmast? – min mamma?
har du bra kontakt med båda dina föräldra? - japp
vem ser roligast ut i din familj? – min bror, cancer?
vem är coolast? –fannypanny
har ni något husdjur?- ja, herman (L)
vem står för underhållningen? – alla är tråkiga
vem i din familj känner dig bäst? – mamma eller pappa
roligaste kvällen med familjen? – längesedan, minns inte
vad har du gjort idag? – hemligt, skolan.. datorn
vad ska du göra nu? – se mina program på svt.. sen sova
har du gjort något dåligt idag? – mm..
vad har du ätit idag?- korv.. mums inte
har du duschat idag? – nej, men innan sängen väntar
är du trött nu? – JAAAAA
vad händer i morgon ? – skola, skola skola. sitta i elevfiket
går du i skolan? – nej sitter i skolan
har du varit i skolan idag? – ja, mega kul
Hur mår du just nu? – jag saknar johannes, så dåligt
Har du piercat dig? – japp
Är du hungrig nu? – nejnej
Vad är klockan nu just nu? – 18.49
Vilka sidor på Internet är du inne.på just nu? – bloggen, apa bdb
Vem ringde dig senast? -minns inte jag ringde johannes iaf
Vem ringde du senast?- johannes

Vem sms:a till dig senast? – sofia andersson
Vem sms:a du till senast? – sofia andersson 
Hur länge sen var det du träffa din morsa? – idag
Hur länge sen var det du träffa din farsa? – nyss
Gillar du punk? – varje dag 
Har du sminkat dig idag? – ja, lite
Lyssnar du på musik just nu? – ja, livet
Vilket är ditt favoritband/artist? – lyssnar olika
vad gillar du för musik? - lite olika
Har du fler än 4 linnen? – aa, 1300000 st
Har du fler än 3 jeans? – ja, men kan inte ha något par
Har du fler än 5 tröjor? – nej jag är fattig? men ja
Använder du mascara? – japp
Använder du wax? – kan hända 
Använder du ögonskugga? – nej, emos
Använder du kajal? – nej
Använder du hårspray? – japp
använder du volymspray? – har hänt
Använder du mousse? – inte längre
Använder du deodorant? – japp, vill inte lukta som ----- haha
Använder du skinspray? – nej mamma
Använder du parfym? – jaaaaaaaaa
Använder du läppglans/läppstift? – fjortis, japp
Uppsatt hår eller utsläppt? – utsläppt
plattar/lockar du håret varje dag? – ja
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? – nejnej
Har du kysst någon idag? – inatt mums
Har du ett förhållande? – ja, med världens bästa
Är du romantisk? – fråga johannes, haha
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? – nej
Hur länge höll det? - länge, va?
vill du vara singel eller ha ett förhållande? – förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? -nej, eller kanske i ettan?
Vem sov du senast bredvid? – JOHANNES
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? – typ 17?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? – när jag va typ 10, ja
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen - nej. han finns i mitt hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0