det finns kärlek

mina tankar, min kropp..det gör så otroligt ont just nu.. men jag ska försöka,
försöka med ett inlägg.. skolan idag har varit lite upp och ned, glad och ledsen
elevfiket hela dagen, som fick mig att tänka på allt annat.. inte skolarbeten
jag hade precis tagit tag i mig själv och försökte vara stark, stark som jag vill vara
men ibland lyckas man inte, jag kan inte lyckas just nu.. ingenting går?
ta tag i dig fanny, visa att du kan klara det.. du kan inte bara ge upp

imorgon ska vi vara i backen hela dagen med skolan, eller inte hela..
men dom som valt det, snowboard som jag inte åkt på ca två år nu,
jag är lite nervös. jag kommer säkert slå ihjäl mig, eller avlida?
om det nu inte är samma sak.. jag tror det kan bli ganska roligt
hoppas jag, miriam kanske också ska åka snowboard, hon är söt..
träning ikväll, eftersom mitt läge är som det är, kanske jag hoppar över?
jag vet att det kommer sluta med att jag kliver av, jag klarar det inte.
två timmar kvar, så finns tid kvar att bestämma hur det blir.





Kommentarer
Postat av: Ida

kram <3

2010-03-02 @ 20:42:41
URL: http://ididita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0