jag tror det är lördag?

jag börjar bli lite less på att trådlösa funkar i alla rum i detta huset, förutom mitt?
eller så är jag toltalt världelös för när johannes använder det i mitt rum funkar det.
jag blir galen, så nu sitter jag här uppe i tv rummet. JAG VILL LIGGA I MIN SÄNG.

nog om det, ska vara glad att det funkar någonstans i huset, visst?
jag vakna tidigt i morse. klockan var vid åtta och jag kunde inte somna om alls
och nu har jag haft världens tråkigaste dag, jag vet inte själv vad jag gjort
film, den jag så tre gånger i natt. sedan tvättat kläder, woho vad roligt
just nu längtar jag bara till påsk, upp till fjälls så himla skönt!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0