tankarna tar över mig

vars ska jag börja? det finns så otroligt mycket jag skulle kunna skriva ner..
backen idag med skolan, blev inte hela dagen som tanken var och planerna
muppa,mia och jag gav upp efter lunchen.. det blev så kallt och tråkigt tillslut
så vi tog utsikten hem, och jag dog nästan nedför.. men skrattade som en tok
kom hem vid tolv, tror jag.. tittade nog inte på min klocka just då, jag frös ihjäl
fick helt plötsligt iden om att hoppa i ett varm bad med skum, åh lite mysigt
jag har inte badat på ca tre år tror jag? så lite efter längtat var det.

eftersom dagen blev som en heldag hemma, så har jag bara tagit det lugnt
badat,städat mitt rum (lite) tagit upp alla kläderna från golvet och datorn
imorgon åker vi till malå, vinterspelen.. känner inte taggen i min kropp någonstans,
men det kanske kommer imorgon? imorgon måste jag också plugga till tusen..
hoppar över det ikväll, johannes kommer hem ikväll. det finns nog mycket att säga
ihelgen.. jag tror jag har bestämt mig nu, jag kommer stanna hemma från lycksele
ska nog följa med ut till stugan, egentligen vill jag inte men kan kanske bli mysigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0