finns det någon rubrik?

jag sitter här med mitt musse pigg täcke, jag fryser. det är så otroligt kallt
trött i hela kroppen, och jag börjar snart undra om mina fötter finns kvar?
mina skridskor har suttit på fötterna hela dagen, man kan nästan säga hela
från tio i morse, tre matcher och nyss en träning. jag känner mig lite sliten
men kanske ett bevis på att jag är ganska dåligt tränad. jag vet inte
malå idag, vinterspelen.. det gick faktiskt ganska bra, eller mega bra
vi tjejer vann rinkbandyn, och resten av storuman vet jag inte riktigt. fniss
jag ser bara hur dushen och min säng väntar just nu. ska bli mysigt

imorgon är det fredag, ska vi sjunga- nu är det slut på veckan..
jag ni förstår, känns otroligt skönt med helg nu plus lov också
såklart finns inga planer inför lovet, men bara ta dagen som den kommer?
helgen.. fortfarande tror jag på stugan, åh vad jag njuter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0