vi får lov imorgon.. jag hoppar av glädje

jag är så otroligt less på skolan just nu, man får plåga sig igenom alla bajs skoldagar..
imorgon är det sista dagen innan vi får lov, och vi slutar ett. jag längtar ihjäl mig vad skönt
tyvärr så är jag inte lika taggad på fara upp tills fjälls längre, vad har nu slagit in i mig?
faktiskt så ska jag nog bara lägga ner allt tänkande och bara följa med upp. kan bli roligt
jag kan annars sova om livet där uppe är allt för tråkigt. nej nu ska jag inte vara negativ

kan skriva ut mig lite positiv också, ikväll ska jag bowla med muppan. det blir roligt
eftersom vi nog måste vara dom bästa på det också, alltså akkan mitt favorit ställe ikväll
bättre än att ligga hemma som en död säl eller hur? maten väntar nu, ska bli gott.
kusinerna och familjen från stockholm är påväg upp nu, dom kommer om någon timme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0