dagarna går framåt. och imorgon har vi helg igen

jag ligger här i mitt fina lilla rum med flera täcken på mig, jag fryser snart ihjäl. och jag är trött
det är verkligen så att skolan ta hårt just nu, man orkar verkligen ingenting snart?
ska snart åka ner på badhuset och sola, kändes som det skulle vara skönt, varmt och allting
sedan måste jag skriva klart engelska ikväll med tanken på att den ska vara inlämnad imorgon.. åh vad jag njuter av livet nu. skulle bara vilja lägga mig ner och sova i måndader, som en björn

men imorgon är det fredag, och det är balen och massa. kanske kan bli en riktigt bra helg
jag kan alltid hoppas.. finns inte så mycket mer att skriva ner nu. puss och kram

Kommentarer
Postat av: emmypemmypokemon

detta klarar du fint. Det är ju snart över och då får du sova i två månader :D jag hejar på dig Fanny! När är skolavslutningen? KYSS

2010-05-29 @ 08:29:04
Postat av: fanny

jo jag försöker klara det fint.. jag längtar!!!! vi slutar den 18juni PUSS

2010-05-29 @ 13:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0