hemma i uman efter två dagar i lycksele

jag är hemma i uman nu, min käre bror och några kom och hämta mig från lycksee inatt
tror jag hade en otrolig hemlängtan? så snäll som dom var körde dom tio mil bara för mig
men sedan tillbaka till lycksele imorse, vi har flyttat ut johannes lägenhet idag. jobbigt
med efter allting var klart bjöd mamma martina på god mat på golden, kycklingsallad ♥

just nu sitter jag och leta någon film jag kan se ikväll, men jag vill inte riktigt finna någon
jag vill ha godis och dricka, jag känner mig så sugen.. men jag har också ont i magen, så nej
annars har onsdag och torsdagen med hanna i lycksele varit underbart. jag är kär i tjejen
imorgon ska vi till stugan, jag och johannes. såklart familjen också, känns så skönt. mysa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0