jag har pluggat rumpan av mig nu

jag är äntligen klar med mitt arbete om haiti, det känns så otroligt skönt! mvg tack fröken
det är nästan så at jag hoppar av glädje, eller jag hoppar. att det äntligen är klart.
har bara skrivit om tre gånger..men nu är det inlämnat och allting, 9 A4 papper på datorn.
tror jag aldrig skrivit så mycket i mitt liv? nu är det bara att börja på alla andra saker
som ska vara klar innan jag går ut nian iallafall, haha

ska nog ta och leta fram en bra film nu. lägga mig och mysa, men först packa..
lite kläder och allting inför imorgon jag och hannapanna åker till lycksele,
kommer nog hem fredag. men annars ska vi busa sönder, slippa uman två dagar
kan bli skönt. sånt kommer jag märka när jag åker, eller under tiden
finns kanske lite planer inför helgen också, det är en speciell dag på lördag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0