jag sitter i skolan nu

sitter fortfarande kvar i skolan och pluggar, över tolv långa timmar här nu
snart är jag äntligen klar med mitt skolarbete om haiti. måste säga att det känns skönt
kan inte räkna ut hur många timmar jag lagt ner på det. det är nog över 20 timmar?
kanske inte låter mycket, men jag vet knappt vars min hjärna sitter längre.
snart ska jag ringa min bror så han får hämta mig, ska hem duscha sen krypa ner i sängen
mopeden får stå kvar i skolan. finns ingen chans att jag kan få hem den just nu

imorgon har vi nationella i no(biologi) jag ber bara till gud nu att det ska gå super
tror provet är ungefär två timmar.. efter denna kväll vill jag inte tänka på skolan
men önska mig lycka till, och alla 94or också.. ska skriva lite till nu.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0