snart ska fanny sova

jag tog på mig min feta fjällis och skjutsade hem louise, gud vad kallt det är ute
man kan nästan tro att det fortfarande är vinter? kan inte bara sol och värme komma snart
ikväll har vi gjort en massa, försökt med en sak vi totalt missyckades med. gjorde bara ont
sedan tog vi mopperaggen, och jag måste säga att louise är nog den bästa på köra moped...
fast nu ska jag inte ljuga, så totalt värdelös. kör på fel sida, vet inte var bromsarna sitter,
det fick verkligen mig att skratta ikväll. efter nästan döden feta i oss och såg en dålig film

har precis duschat i varm vatten. nu sitter jag bara och väntar på min käre pojkvän
han ska nog komma hit om ett tag, snart.. 3 timmar? ja något sånt.
skola imorgon sedan plugg, plugg och jag hoppar av lycka. jag lovar. hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0