tankarna gör ont, sluta tänka på allting?

nu känns det som allting bara är i en stor klump igen, jag förstår nästan ingenting
att allting kan ändras på en dag? jag ska inte sitta här och klaga nu, något ni inte vill veta

kom nyss hem från skolan, måste säga att det har varit en riktigt bra dag. vissa stunder
lång dag, till fyra. men otroligt skön. sitter och väntar på middagen nu, jag är hungrig!!!!!
sedan ikväll ska jag och hannapanna fara och sola på badhuset, och bli lite neger
annars står plugget på listan som vanligt, har tre saker som ska vara klart innan veckans slut
eller enligt mig själv. vill ha bort så mycket som möjligt just nu. så jag en dag får njuta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0