tisdag

ännu en skoldag avklarad, alltså kan vi räkna till 18 skoldagar kvar? om jag inte är helt fel ute
sitter och väntar på middagen just nu, jag är verkligen hungrig nu och det känns i min mage
funderar på åka ner på badhuset och sola ikväll, börjar bli vit nu igen. kanske en bra ide?
sedan ska jag ta och spöa ner min käre pojkvän, fick en födelsedags present av honom nyss,
och pojken hade lagt halva min gård på mopeden sedan skrivit grattis på födelsedagen, riktigt roligt. konstiga med allting var nog att jag inte fyller år idag. men puss på dig, och tack

annars går dagarna bara framåt. och jag längtar ihjäl mig till den 18 juni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vi går ut otroligt sent i år? hört massor som går ut en vecka innan oss, fuskigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0