allting har förändras men du finns kvar...

försöker packa ihop alla saker som ska med till lycksele idag, medans jag försöker städa mitt rum. jag har varit hem tre dagar och hela rummet är kaos redan, woho. åker tillbaka till lycksele med 16:40 bussen och det säger att det blir en hel kväll där att spendera, tror jag miriam och julia skulle hitta på något. måste också säga att helgen här hemma har varit ganska så bra trots att jag ungefär ville hata storuman  när jag kom hit i fredags. men nästa helg tänker jag stanna i lycksele!!!!!

mm finns inte så mycket mer att skriva ned.. ska fortsätta packa, och gå till tvättstugan och hämta mina kläder (om dom nu torkar någon gång)glömde visst slå på värmen och upptäckte det en timme senare. hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0