jag är visst gift med johannes fransson♥

trots att jag nästan håller på att längta ihjäl mig efter mamma och hennes små saker nu.. så tog jag tag i mig själv och plockade ihop alla mina kläder(ännu en gång) och slängde in dom i tvätt-maskinen där uppe, har också dammsugit mitt rum, hallen och köket. gud vad duktig jag är! mamma och pappa som alltid fråga sig själv om hur jag skulle kunna bo själv när jag aldrig städa osv hemma.. men nu ni, jag har faktiskt dammsugit tre gånger och tvättat en gång sedan jag flyttade hit. och vad har det gått mindre än en månad?

kvällen fortsätter med mys här hemma alldeles själv med lite göda och film.. johannes godluktande tröja på mig, jag säger bara.. jag lever livet och njuter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0