jag skulle säga att denna dag inte är underbar

just nu sitter jag och hatar min dator.. jag blir så sur så snart kommer jag slänga den in i väggen, jag vill iallafall det. jag kan inte lägga upp bilder i bloggen, ta upp länkar och internet vill inte leva som det ska...... ge mig en nu dator eller fixa den någon tack!!!!

egentligen denna tid skulle jag vara hos min stora kusin jennifer som fyller tio år idag, men nu har den underbara smärtan kommit tillbaka igen, tänker inte gå in på detaljer med fyfan vad detta är jobbigt! säger iallafall stort grattis på din födelsedag hoppas du får en bra dag. ska nog lägga mig och töva ett tag nu och hoppas jag vaknar på bättre humör. puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0