pyss på skolan

har sista lektionen nu, data. slutar om 5 minuter och då ska jag och miriam ner till stan och inhandla några små saker.. funderar också på göra bort våran uppgift inför morgondagen när vi ska åka till någon livsmedelsaffär och ställa några frågor, eller hur det nu var.

finns inga speciella planer inför kvällen men skulle vara mysigt med idol, godis och dricka. eller kanske jag borde fara ut och springa bort alla min 25kilo som jag och miriam lagt på oss under alla veckor med godis chips och snus.. haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ä då så smal så de ä ba å käka På :P

2010-09-28 @ 17:18:45
Postat av: f

ja säg dsm! smalare kvinna få man leta efter... puss

2010-09-29 @ 18:36:41
URL: http://ffridahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0